2009-12-02
 20:57:30

Det har fått blivit en blogg paus


Yes för jag har haft mycket och det blir bara mer och mer. Usch nian är fan jobbig!
Ska väl ta och berätta hur mitt liv har vart utanför bloggen sen jag blogga sist.
det har vart så här att jag har pluggat ihjäl mig, vi har 3prov den här veckan och 2nästa + en inlämnings uppgift och sen massa förhör som ska göras. Nästan så man önskar att man gick i 6års igen. haha... aja. Sen har jag tränar handboll, you know MY LIFE! sen har jag umgåts med min pojkvän som ni i bloggen nog inte vet om. haha xD opps. nej men han ska också få vara med här som småning om men vi har bara vart ihop en vecka så vi tar det lite lugnt med det:P hahah vår 1månads dag är på julafton om ni är intresserade!! Sen har jag vart och tagit massor med blodprov. Som alla kanske inte vet tar jag det rätt ofta eftersom jag utreds för en sjukdom. Vilken det är vet bara min familj och min släckt. Ledsen att göra er besvikna men i lär inte få veta vilken det är heller! Aa så har väl mitt liv sätt ut hitills. Juste har handlat julklappar också är nästan klar, har kvar att handla till mamma, morfar, pappa, en sak till till syrran och en sak till till pojkvännen.
Men nu ska jag iväg och plugga matte har prov imorgon och på fredag på det. You know jag måste få ett G så jag inte behöver gå på iv! HHAHAHAHAHHA!!!!
SEE YOU LATER Love yah 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: