2009-11-19
 06:56:51

Gymnasiemässan


så här ser jag ut idag. omg mittbena! xD
Godmorgon på er bloggläsare. Idag är det skola för mig =) har fortfarande lite feber men jag kan ju inte missa gymnasiemässan. Har först vanliga lektioner sen åker vi till älvsjö med klassen. hm.. blir nog en skojig dag!
De  gymnasium jag ska kolla på är:

Jensen-sam.beteende
John Bauer-handbollsprofil
Värmdö gymnasium-sam.beteende
Östra gymnasium-sam-beteende 
Designgymnasiet-design

Får se vilka jag kommer till men jag vet vilka som är viktigast så det är ju bra. Men jag tror även jag hinner alla vilket också vore bra så jag har fler möjligheter när jag väljer sen i april. Men nu ska jag rusa till tuben.
Love yah


Anonym

gå inte john bauer, världens sämsta skola


caroline

jag har hört att det är ett bra gymnasium. men tack för varningen



PUBLICERAT: 2009-11-24, 15:19:56 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: