2009-11-07
 22:19:47

jag är DÖD!


Idag har det vart en lång dag för mig och jag har ont i hela kroppen. Först dömde jag och tjänade pengar sen hade jag egen match mot gustavsberg vilket gick skit bra för min del. Förvånad faktiskt men det flöt på hann liksom inte ens tänka förens jag stegade i och gjorde mål. hm.. inte ofta man ser mig göra det. Iallafall sen på bäken säger Alma till mig att jag ska slänga mig som henne, vilket ingen kan men där efter slängde jag mig :O men inte som henne för jag landade faktiskt på rumpan XD haha. Aja sen innan min match frågade min tränare mig om jag hade lust att spela med b-damerna. Så det gjorde jag också. Gick oväntat bra för min del där med men blev lite tuffare tag och efterslängar och skit men det är sånt man får leva med men mitt sista mål var ju snyggast av alla! Oh... två sekunder kvar hade ingen att passa och slänger bort bollen och den hamnar ribba stolpe in! Wow. coooooooling jag är. Not aja nu ska jag lägga mig ner och få massage sen ska jag sova för har även match imorgon i st.erikshallen. Hoppas min kropp återhämtat sig! Godnatt och sov gott.
Love yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: