2009-11-04
 15:19:28

Svininflensan vaccin


Har precis gjort en del av min so uppsats ska fortsätta om någon timme ska bara städa mitt rum och vila ögonen från datan ett tag men när jag är klar med allt sålovar jag att skriva mer i bloggen. Juste drog tidigare från skolan idag eftersom jag skulle ta vaccin sprutan mot svininflensan eftersom jag är ett sån där som är i riskgruppen tydligen. oh fan visste verkligen inte jag om men som tur var visste ju min läkare och mamma det. Ingen ide att be mig hålla koll på sånt där asså. Haha, men imorgon får vi se om jag får några biverkningar eller så för det kommer isåfall efter 24timmar men det ska nog gå bra. Och jag lovar att tipsa om att det är bra om jag tycker det imorgon :P hahahahah...  Love yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: