2009-10-26
 19:14:18

I always fight for what I have!


Var ju som sagt hos en privat läkare idag, han var ju dum i huvudet så vi ska skaffa en annan. Den läkarn lätt som en jävla pyskolog och det ända jag och mamma vill ha svar på är det jag fruktar mest. Men nopp han var helt körd så vi gick där ifrån efter typ 10min. Som ingen vet så kanske jag har en sjukdom, bara jag och min familj som vet om vilken sjukdom det kan vara och det lär förbli så. Jag vet att mina vänner, släkt och andra läser min blogg men inget är säkert på vaddet är så jag vill heller inte prata om vad det kan vara. Mitt liv förbli mitt liv och jag vill hålla det här hemligt. Kanske så att jag berättar det för mina närmsta vänner och så efter nästa blodtagnings skit menmen vi får se hur det blir meddet. Och hoppas innerst inne att ni förstår varför jag håller detta hemligt. Det känns bara tufft att ens hört vad min läkare sagt om det men hon har även sagt att detta inte behöver vara det utan att jag får en remis till sjukhuset och får kolla upp det mer då. det var typ 5% chans att det var just det men som vanligt går jag väl mot odsen. hmm.. Suck!

Aja innan läkar tiden vid slussen så åt jag och mamma på michel angelo sen shoppade vi nya skor till mig och hittade även en tröja. Riktigt nöjd! tack mamma för en underbar dag med dig. Älskar dig! Imorgon ska jag och mormor och äta på samma ställe för då är det min favorit rätt- Kräftskärtar med pasta och sås. JAG BJUDER MORMOR PÅ LUNCHEN! som sagt fina flickor bjuder sin mormor! 
haha nej men jag är snäll mot dom jag älskar mest. och när jag ändå har så mycket pengar som jag har kan jag lika gärna bjuda! Men nu är det middag så ska äta, uffes mamma är här hela veckan så aa. Men skriver mer senare. Love yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: