2009-10-25
 15:11:14

Love that girl


I love my bestfriend! Finns inge bättre tjej i mitt liv som görmig så glad och lycklig som hon gör mig!
Det här kallas äkta vänskap för er som inte vet vad ordet betyder!
 
Sov som sagt hos Embla igår och vi kollade på film och myste. Rickard kom och umgicks med oss också, skit trevligt. Vi somnade väl runt 1 tiden och vaknade vid 9 för att det finns idioter i denna värd som inte vet vadsova betyder!!!! Dom busringde både till mig och Embla. Failers för den här veckan får jag alla doldanummer som har ringt till mig och pallar inte med fjant ringningar så ni som vet har busringt till mig kan ju säga det annars lär ni ju vara busted denna vecka som kommer. FAILERS!!! Aja, nu ska jag äta har träning vid 18. Haha, hade visst glömt ställa om min klocka så den gick förre, oppss... Menmen nu har jag rätt tid så. Men skriver innan träningen. Love yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: