2009-10-24
 09:16:10

opps..


Råkade somna efter idol så hann inte skriva som jag sagt förlåt! Måste skärpa mig och bli bättre på det jag lovar. haha.. Iallafall vaknade för en stund sen och kollade på mobilen. Ett sms från C. Fuck him! Han glömde sin väska här igår när han lämnade pengarna han var skyldig mig och vi hade gäster så jag gick egenom ett fack på väskan och kollade vems det var och när jag smsar han att han glömt den här skriver han- Jo,märkte det. Va fan går du rotar du i min väska för?
Oh snälla dra bara åt helvete. Jag har fått min sista kyss av dig och nu är det nog, jag vill inte ha dig mer. MIna känslor finns inte för dig längre. Du valde B och jag väljer att lämna dig. SÅ!!
Iallafall idag skulle jag ha dömt men känner mig fortfarande inte bra i halsen efter att jag vart sjuk så min lossas pappa tog matcherna istället. Tusen tack!! Idag ska jag väl bara ta han dom mig själv sen kanske jag drar och träffar några kompisar men det återstår och se. Love yah


Okänd beundrare

Om du är ledig nu så kanske det kan bli vi. Jag vill vakna upp med din nakna kropp bredvid mig!


caroline

haha om du är snygg kanske du har en chans att vakna upp bredvid mig :P men lämna namn nästa gång!



PUBLICERAT: 2009-10-27, 18:16:56 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: