2010-04-12
 20:42:59

Danmarks bilder




Laget utanför båtterminalen ;) visst är vi gulliga som apor? =)

Väntar på att få kliva på båten.

Jag och världens bästa Alma!

Sara

Jag

Mattea och Alma

Alma

Sara, Elin, Alma, Jag, Mattea och Karolin

Innan match, Elin var våran frisör!

Alma, Mattea och jag

Some girls in the team =)

haha jag

Pyramid, något som laget allt gör typ :P

match

kvartsfinalen- vi åkte ut :(

8ondelen- vi vann överlägset

jag och Sara

invigningen, ser ni hur mycket folk det var där eller?

Sara, Elin, Alma, Mattea, Jag och Karolin

Malin F sover

Alma och Karolin

Malin R och Malin F

Innan match.

Finns typ tusen bilder till men har inte tid eller ork att ladda upp dom så bad for you!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: