2010-04-16
 14:27:43

Fredag

Och det betyde att det var matte nationella idag, jag tror det gick bra men vågar inte hoppas på något för matte är ett av mina sämsta ämnen. haha typ det ända ämnet jag inte har vg i ;) var bara i skolan på nationella sen åkte jag hem för har fortfarande ont i bihållerna och skit. Hoppas det går över nu under helgen. När jag kom hem så hände lite tråkiga saker, inget som kommer skrivas i bloggen men det har iallafall hänt saker. Hoppas det löser sig och får se hur det blir senare menmen orkar inte prata om det. Nu ska jag skriva klart min so uppsats och satsa på ett MVG ;) haha, höga förväntningar jag har. Pussar


Anonym

vad heter erat lags blogg?


Caroline

Tyvärr är lagets blogg bara till för dom i laget och det är lösen skyddat. Så tyvärr kommer jag inte kunna ge ut information om det. Folk utanför laget kommer aldrig ha tillgång till saker som finns där ;) So to bad for you. PUSSPUSS



PUBLICERAT: 2010-04-16, 19:47:39 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: