2010-08-25
 20:36:37

Jag är en pluggis! ;)

Japp nu har man suttit och pluggat matte i en timme och gjort klart matte pappret :) Känner mig fetttt stolt!
Aja, nog med att skryta. Idag har det var en chill dag. Hade engelska lektion och sen cochning tid. Då vi bara fick böker och sånt. Sedan drog jag med Sara till stan för att kolla på kläder och shoppa. I found nothing! Sen mötte jag upp Embla på medis och tog en fika med henne. Ja, vi är vänner igen för er som undrar. Vi satt och snackade och hade det allmänt trevligt :D. Tack för en fin dag mina underbara vänner.
Nu ska vi snart äta middag, sent jag vet men är inte speciellt hungrig. Skriver mer sen. TTYL♥

ps: Det sägs att äkta vänner bråkar men att dom alltid hittar tillbaka till varandra...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: