2010-08-01
 12:54:39

Sad face :'(

Godmorgon bloggen! Sovit gott? Kan säga att det har jag inte riktigt gjort. Skrev inte igår kväll eftersom jag drog till Segeltorp och kom hem runt 20 över 12. Anledningen av att jag inte skrev var för att jag inte kunde. Haha låter lite sjukt men jag ramla med moppen igår. Hahaha! var så att vi var på väg från donken och åker innevägen, ligger grus precis när vi ska svänga och ja det sluta med att vi ramla. Som tur var så fick vi bara lite skrapsår. Jag fick precis under armbågen och det gör svin ont. Fick även lite repor på moppen menmen det gör inget. Mamma blev inte arg! Så igår tvångs höll mamma och Uffe mig när dom skulle tvätta rent såret, oh h*elvete vad det gjorde ont. Låg säkert och skrek i 5minuter innan jag andades XD så nu går jag med värsta grejen på armen eftersom såret har börjat fått vätska i sig.

Idag är det åka Birka Paradise som gäller, awsome! Ska bli skönt, ska få fotmassage för första gången. Annars brukar jag alltid ta choklad massage men inte den här gången. Får btw inte bada så det blir ju lite ledsamt :(. Nu måste jag packa sen ska vi dra och köpa lite förband till armen. Skriver mer sen. TTYL♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: