2010-02-16
 21:19:51

FUCK FUCK FUCK

Hejsan på er mina kära läsare. Dålig upptatering? I know, vet ni varför? Jo jag ligger på sjukhus :(. Alla hjärtans dag slutade inte på det bästa sättet. Började med att det var äckligt lång kö på bion så våra bio platser försvann men ska gå en annan dag med min älskling!! Sen på vägen hem säger jag till han att jag mår illa och typ 3sekunder efter spyr jag på busshålls platsen framför 30pers typ, PINSAMT! Sen kommer jag hem och huvudet dunkar och tar död på mig och ligger och spyr. Vid 22.30 kom ambulansen och hämtade mig eftersom jag slagit i huvudet på b-dams matchen i fredags.. Den smällen gjorde så jag fick hjärnskakning och en fraktur i naken + en förskjutning i kotorna i nacken. Och svar på allas frågor så är jag inte förlamad! Jag kan gå och mår hur bra som helst men eftersom ryggmärgen ligger precis bakom min fraktur så måste jag magnetröntga mig så väntar på en tid nu. Dom kan väcka mig när som helst till och med mitt i natten om jag får tid. Suck, aja tur att jag fick data och att jag är smart och loggar in på huddinges sjukhus trådlösa internet. Smarta mig ;) Men nu ska jag vila lite för lite jobbigt att sitta med nacken och så. Men skriver så mycket jag kan och orkar. Pussar på er så länge

Varning för er som är känsliga, kolla inte på bilderna! :P
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: