2010-02-13
 09:16:21

Godmorgon

tänk så liten man var en gång och var nybörjare på handboll ;) Jag står i tröjan med nummer 11!

På er alla pigga och glada, inte för jag är speciellt pigg menmen.. Bloggade inte så mycket igår bara ett inlägg eftersom när jag kom hem från skolan så pluggade jag bara hela kvällen tills jag hade B-dams match och den gick skit bra för mig.Gjorde hela 9mål varav 3av dom kom in i början av matchen. Fick mig även en jävla smäll i huvudet så har en lätt hjärnskakning säkert så huvudet ömmar som fan, sad face :'(. Iallafall idag ska jag iväg och döma så jag får in lite money, behövs verkligen! Sen blev jag frågad igår om jag ville och kunde spela med A-damerna vilket jag blev skit stolt över!!! Så ska spela den ikväll på hemma plan så det blir min dam debut! Skit skoj. Men nu ska jag röra mig mot bussen. Love yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: