2010-01-11
 21:08:22

deep eyes


I can try stop thinking about you,but i can´t. I think my brain don´t follow my heart!

Godkväll på er blogg läsare! Tråkigt blogg jag har va? I know, men ska bli bättre när jag har mer ork och blogg lust jag lovar! Men iallafall dagens gång har handlat om skolan. Gick skit bra, speciellt på gympan där jag körde slut på mina ben så orkar knappt städa mitt rum nu. Hahah.. min lillebror fyller ju år på lördag så måste städa det och försöka hålla det rent, Hmm... lyckat asså. Jag håller aldrig rummet rent ska ni veta xD. Menmen Ikväll kommer älsklingen och sover här efter sin träning så det ska mysas i soffan framför någon bra film eller så :) sen är det läggdags XD nej men nu ska jag städa klart rummet och hänga upp mina fina torkade rosor som jag har fått av min älskling!!! Älskar han. Men ska kila nu. Love yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: