2010-01-08
 18:55:58

sammanfattning om 2009

Får väl börja med att säga att jag ligger efter men bättre sent en aldrig och sen såg jag nyss att jag gjort allt tvärt om så det somligger sist varförst typ. Sen är nog inte allt i rätt ordning men jag är blond så kan inte hålla reda på alla datum och skit. Men här får ni det iallafall:

Jag blev Kär!

Jag, Embla, hennes mamma, min mamma, min syster och Jossan åkte Birka. Där jag och Embla fick spa behandlingar.


9ans Spex- hippies. Emblas ide :P


sista sommarlovs natten blev en tjejkväll som spenderades med Sara, Karolin och Embla. Sen senare kom Rasmus.


Partille 09 som vanligt en favorit del av sommarn! Åktetyvärr ut i kvarten :(




Var sjukt mycket med Sarah i början av sommarn sen gled vi ifrån varandra..



Eken cup. Kallt, regn, lerigt och äckligt!


Skolavslutnings kvällen spenderades med Cassi, Embla, Melle, Johan och Henke.


Jag konfimerades!


Min gammelmormor dog och begravdes. Sen sattes ner i una. :'(



Tim dog av sin caner och begravdes. :'(


Valborg spenderades med Embla och Sarah


Min kusin Alvin döptes så det blev en tur till Norge


Laget kom till finalsteget i USM och kom 4a tills slut!



Vi vann A-finalen i Kopparcupen på sudden! :O Då även P94 tog guld precis matchen innan oss!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: