2010-01-19
 20:15:54

I never stop fighting!

Tjena på er bloggläsare, hoppas ni haft en riktigt bra dag för det hade nämligen jag förutom att jag har feber nu. Men det blir skola imorgon ändå. Skulle igentlingen vart på träning nu men vaknade för en stund sedan då jag somna när jag satt och plugga hemkunskap. Har läxförhör imorgon som borde gå skit bra. Får iallafall hoppas på det. Imorgon är det iallafall onsdag och då ska jag väl bara gå i skolan och sen plugga lite smått inför so förhöret som vi har tills nästa vecka. Känner att jag måste plugga i tid för att skriva det betyg jag vill. Sen ska jag nog träffa min underbara pojkvän! (Tack för att du finns, du ger mig styrka att vilja fortsätta kämpa) Får se vad vi ska hitta på för skoj men antagligen kolla vad vi ska se för bio på lördag och vart vi ska äta. Mys:)
vet inte mer vad jag ska skriva men kan ju säga att det är snart handboll på tv, Sverige-Slovenien blir en spännande match. Men nu ska jag nog ta och kolla om det finns någon glass hemma måste svalka av mig känner jag! Skriver mer innan jag lägger mig. Love yah




Man kan inte få allt man önskar men drömmar kan alltid bli sanna. Jag kämpar dag in och dag ut för att kunna klara av saker jag vill. Kunna stärka mina svagheter och bli en starkare person. Kunna möta motgångarna och kunna kämpa för det jag vill ha. Kunna stå stolt och kolla tillbaka.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: