2010-01-22
 19:25:45

I want new stuff

Vill köpa till lite saker i mitt rum eller inte lite utan rätt så mycket men har nog inte speciellt stort utrymme heller för det men lite saker får jag nog in när jag får pengar och så. Men här är iallafall sakerna jag vill/ska ha.


Smink bord behövs verkligen! Har just nu bara min gammelmormors gammla bord. Inte bra asså men behöver ju något där. 

säng behövs väl inte direkt men vill ha en ny! gillar min säng nu men den här lockar mer än den jag har nu.

Den här ska köpas nån gång nästa vecka för den behövs verkligen! Mina handbolls kläder ligger lite överallt i garderoben nu för har lite, lite plats för dom. Så det ska införskaffas nästa vecka.

Lite små förvarning lite snyggare än än dom jag har nu. Har två genomskinliga men gillar inte dom speciellt mycket så lite nya skulle sitta bra :).

Garderob! I need more! Har en stor och två små nu och skulle behöva en stor till faktiskt men lite dyrt men jag får fan ta och spara pengar så jag kan köpa en stor till.


JA vet ni vad jag behöver och ska köpa fram över. Synd bara att ni inte vet hur mitt rum ser ut:P!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: