2010-01-25
 18:20:37

Love to spend money

Godkväll på er. Vet att jag inte uppdaterat något på någon dag men har faktiskt haft lite ont om tid. Men helgen var perfekt och mer kan man inte begära. 2månader med Oliver och en otroligt dålig match som vi tillslut vann. TUR!
Iallafall innan matchen igår kväll så var jag med pappa och Frida i Farsta centrum och spenderade bort ett bar hundralappar. Sen idag fick mamma spendera bort lite pengar till att köpa mitt balsam och ansikts grejer till mig! Älskar henne. Iallafall nu sitter jag och pluggar so. Skit kul faktiskt för kan alla länder utan till haha.. Crazy att jag kan Afrikas länder utantill. Aja. Sen fick vi tillbaka svenska förhöret idag där jag fick vg på. Älskar när jag får höga betyg kanske ska satsa på MVG nästa gång :P. Men nu ska jag fortsätta plugga och små kolla på handboll. Har egentligen träning men får inte träna eftersom jag tagit blodprover och höll på svimma så. =( menmen skriver mer när jag pluggat klart alla länder, huvudstäder, floder, hav och allt vad det nu var.
PUSSAR SÅ LÄNGE


Randig tröja
vit och svart tröja (fick den svarta av pappa XD)

Ansiktstvätt
black head
skrubbbalsam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: