2010-07-21
 09:07:31

09.00

Godmorgon på er! Hoppas ni sovit gott, för det har jag. Ni vet hur skönt det är att sova när man drömmer helt underbara drömmar, det är då man inte vill vakna upp. Blev btw väckt av min bigbrother som skriker att klockan är 12.. :O Så var ju inte läget menmen.
Igår så var vi ute och åt sen gick vi runt lite vid hamnen, mys! Därefter gick vi och handlade så fick med mig två armband hem. Visar dom i nästa inlägg. Sen gick vi hem och mina syskon satt och mobbade mig så jag skämde ut mig. Sånt jag får leva med när man har perversa syskon..
Idag blir det att åka till en strand och sola eftersom det är sjukt bra väder här. Älskar att sola! Pappa åker ju tyvärr hem så vi har ingen bil så vi får ju ta oss med buss dit vi ska senare.
Nu blir det att klä på sig och sen är det frukost time.

TTYL♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: