2010-07-20
 09:48:05

L-O-V-E


Jag kan inte beskriva känslan jag känner.
Ni vet känslan då det pirrar i magen när man är med personen man gillar. Känslan då personen håller om en och kysser en, den gör mig svag. Man kollar in i personens blåa ögon och drunknar. Sen när man inte är med personen så saknar man den. Det är helt sjukt. Trodde inte att jag skulle få uppleva den där känslan på ett tag. Det är som en ny dörr i mitt liv har öppnats. Det känns som de skulle vara första personen man gillade. Det ä verkligen en sjuk känsla. Man kan säga att det är kärleks känslor, puhhh.. Think I´m in love!
Vet att personen läser min blogg så kan säga att detta inlägg är en aning pinsamt men what ever. Jag överlever ändå. Hihi. TTYL♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: