2010-07-27
 09:42:59

morsning korsning

Har ni sovit gott? Det har jag, fast tycker jag fick lite för lite sömn. Ställde nämligen klockan på sju för att jag skulle dra till gymmet så jag var där runt åtta, men jag trök på stäng av och sov vidare. Nu är jag vaken och ska dra till gymmet senare på eftermiddagen för om en halvtimme är det tvätt stugan. Tro inte att jag tvättar! Mamma gör det åt mig ;) Sen efter den ska jag med mammi till skärholmen, behöver lite nya saker ska faktiskt rensa ur min garderob idag. Suck.. Nej nu är jag hungrig så ska äta en riktigt god frukost. TTYL♥

Bara för att jag är så snäll idag bjuder jag på fler bilder från Kalmar :)




.


Anja

sv; ja precis. Men jag tror att jag väntar tills jag skaffar hus, då ska ett helt rum få vara min garderob!



PUBLICERAT: 2010-07-27, 09:45:29 | URL: http://wezza.webblogg.se/
Kate

Skador!



PUBLICERAT: 2010-07-27, 11:06:00 | URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: