2010-07-18
 10:28:57

Trevlig kväll


Igår så blev vädret dåligt så åkte inte och solade, utan jag och syrran åkte in till stan för att hon skulle köpa smycke till sitt armband. Sen efter det gick vi runt och kollade lite i affärerna på djurgårn och där efter lunchade vi. Hade det skit mysigt :) Tack sis! Sen efter det så åkte vi hem och var hemma ett tag, åt middag och sen drog jag mig till Segeltorp. What´s happends there? hm.. Jo umgicks med Joel, Hanna, Marcus, Andreas, Linus och Emil. Vi hade det skit trevligt och riktigt roligt. Hahah Andreas nästa yrke är ju strippare, helt klart! Så jag var där i några timmar sen var jag tyvärr tvungen och dra eftersom sista dirket bussen hem till mig slutade gå vid 23.50. Suck... Bussarna borde gå senare! Men nu ska jag packa väskan och sen ska jag och syrran till gymmet och köra i någon timme! You know sommartränings program :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: