2010-06-29
 17:12:27

BAD & FLOWRIDER















Ja ni ser i bilder hur min dag har varit och för surfingen finns det bara två ord: SKIT ROLIGT! Först så badade familjen och åkte lite vattenrussbanor (stavning?) Sen åt vi glass och sen efter mycket om och men så bestämde jag mig för att surfa. Då var det bara två andra som hade bokat men sen precis innan så kom det tre till lite äldre killar så då blev vi 6st som surfade. Man surfade dock 1 och 1. Men det var skit roligt och en helt fantastisk upplevelse, jag ska surfa en gång till innan vi åker hem till Stockholm hade jag tänkt. Nu ska jag vila för min rumpa och mina ben gör ont efter de få gånger jag ramlade på surf vattnet. BTW är inte så jävla enkelt som det ser ut! Haha....

Bilder:
1: "klockan" är den man använder för att gå in, öppna skåpet, handla mat och går ut med. Funkar som en knapp men du sätter armbandet bara mot en brika så är allt klart sen. Betalar sen när du går ut från badet. Man handlar alltså på kredit.
2: Jag och Uffe åkte första gången.
3: Jag fick åka ensam en gång
4: Jag, Uffe och min syrra åkte alla tre tillsammans, snacka om att det gick snabbt!
5: Allra första gången jag låg och surfade.
6: Ligger och surfar, känner på hur vågen är och så.
7: Ligger fortfarande ner
8: Sitter på knä och surfar
9: Cissilia(instruktören) skjuter ut mig till vågen.
10: Jag surfar stående, lyckades stå i 5 sekunder
11: Jag ramlade efter mitt proffiga åk.
12: Jag surfar stående igen
13: Jag ramlar igen.

Ser ni min röda tröja? Visst ser jag proffsig ut i den? Haha den var till för att min bikini del inte skulle åka av. Det hade ju inte vart direkt kul ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: