2010-06-26
 19:32:58

Oh my jesus


Vi åkte faktiskt skärtklapp igår en bit upp i backen där det fanns snö kvar.
Bilder från badet kommer!

har inte skrivit så mycket idag eftersom vi har vart på experium och badat. Det finns ord som beskriver hur det var där, shit asså. Hahah, det är ass stort och alla pooler är uppvärmda så man slipper frysa! Verkligen ett plus där. Deras utepool var varmare än mitt badkarrs vatten, hahaha. Helt sjukt asså! Tyvärr surfade inte jag idag eftersom det var rätt mycket folk och jag hade inte tänkt skämma ut mig ;) men jag ska surfa innan vi åker eftersom han som lär en surfa är sjukt snygg, hehe. Okej inte bara därför jag ska surfa utan även för att det kommer vara en sjuk upplevelse. Ska boka en egen tid för den delen så jag får mer ut av surfingen. Efter badet gick vi hem och åt en väldigt sen lunch och sen efter det har jag bara spelat badminton och lekt lite med min älskade hund. Nu ska vi snart börja med middagen och hade faktiskt tänkt hjälpa till med den. Imorgon blir det pressa sol och åka upp på fjället för en underbar lunch! Later bitches



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: