2010-06-16
 22:56:25

SUCK.....

Här sitter jag och skriver inlägg och så raderas skiten. Inte min dag det här asså. Dagen har iallafall börjat med att jag åkte med mamma till sjukgymnaste, fick lite stöttar mot knät. Kittlas som fan ska jag säga men faktiskt skönt när det inte gör ont längre. Sen efter det åkte jag till hemlig och umgicks, hade det faktiskt trevligt. Sen efter det var det träning, moppen startade inte så fick springa och ta första bästa buss till källbrink. Kom dock bara 10min sent! haha. Sen kom jag hem och fick smsa från sötaste Sara som frågade om jag skulle med på fest, var tyvärr tvungen att tacka nej eftersom det blev för långt och min kropp sa ifrån. men får se till att träffa henne någon dag.
Imorgon blir det att åka och lämna lite overaller till tjejerna i laget som bor i segeltorp. Sen hoppas jag på att jag ska träffa min kusin som jag inte träffat på typ år? :S Ska bli skit skoj! Men nu ska jag kila vidare till tv och mysa :D. See yah


Gud vad jag känner mig söt utan smink, not! Men jag kan iallafall bjuda på mig själv :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: