2010-03-12
 20:30:52

Ett val jag ibland ångrar

Det spelar ingen roll hur mycket jag intalar mig om att jag älskade handbollen mer än dansen, för det gjorde jag på ett sätt. Men det var alltid dansen som gjorde mig LYCKLIG. Handbollen var det val jag gjorde för att jag kunde inte svika mitt lag, men det var okej att svika mig själv och min största dröm av dom alla. Jag kunde inte ge upp något jag kämpat så mycket för men jag kunde ge upp något som jag hållt på med hela mitt liv. jag älskade att stå och dansa på scenen och visa upp min talang. Men jag kastatde bort den talangen genom att välje mellan två olika saker. Jag borde inte valt bort något, jag borde fortsatt med båda.
Ett misstag jag aldrig kommer glömma!


Ursäkta den dåliga bildkvaliten men har fotat från ett foto, jag är den med vit linne längst ut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: