2010-05-31
 17:03:35

Fortsätt kämpa, snart är det över!

Hello på er människor!
Vet att det var ett tag sen sist jag skrev, men det har vart mycket nu de sista veckorna i skolan. Jag har helt enkelt kört slut på mig själv! Men nu har jag bestämt mig att jag ska bli bättre på upptateringen och verkligen skriva i bloggen. Vi får se hur det går men det ska nog funka! Detta är ju som ett hem, fast där man sparar minnen!
Idag är det iallafall Måndag och segaste dagen ever, även fast det gick rätt snabbt. Onödiga lektioner men jag lyckades kämpa mig igenom dagen. Fick även skjus till skärholmen av Joel efter idrotten så ska inte klaga. Tack!!
Nu sitter jag iallafall och försöker göra klart min svenska uppsats, men det går ju sådär. Mitt huvud har slutat tänka på skolan och allt bara krånglar. Men nej nu fan ska jag skriva klart skiten så den kommer in! Uppsatsen handlar om mina nio år i grundskolan, väldirg rolig ämne att skriva om eftersom mina år inte alltid vart på topp, men ska inte klaga jag har iallafall haft det hyfsat bra! :D

nej men nu ska jag fortsätta nörda mig så jag kan unna mig en moppe tur sen och bara få rensa tankarna! Puss på er så länge!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: