2010-05-14
 09:22:48

I längtan till att åka


Hon är tamefan världens bästa syster!

Dåliga upptatering som vanligt, men ni får stå ut! Aja. Längtar som fan tills imorgon då jag och min syrra åker till Norge. Ska bli sjukt skönt att komma bort från sverige ett tag och glömma allt som är jobbigt just nu. Behöver inte tänka på skolan eller någonting annat när jag är där, bara ta det lugnt och njuta av lyxlivet. Längtar är sjukt stor ska jag säga, känns som det var en evighet sen jag var hos faster och i Norge. Tänk er själva att ha ett underbart ställe att åka till som inte ligger i Sverige, skit mysigt! Nej orkar inte skriva mer ska fixa mig så jag kan åka och köpa mobil nu! I hope my sister pay my phone! :D Love yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: