2010-05-05
 20:54:42

this doesn´t work


Bloggen suger totalt, orkar inte med den tyvärr. Kommer inte ta bort den men har inte tid att upptatera. Umgås för det mesta med kompisar och lever livet! Livet känns helt underbart just nu. Ni sak bara veta :D!!!
Idag har det hän mycket för mig =) Först startade dagen med nationella i NO tror det gick bra, jag skrev på allt iallafall så hoppas det gick bra. Sen efter skolan åkte jag till farsta och träffade oliver snabbt innan jag skulle möta upp Petronella. Tjejen som alla älskar :D avgudar henne sjukt mycket! Hon är min favorit tjej! Ni ska bara veta våra planer för helgen. Hihi, you will never know! TAHAHAHHAH. Nej ska fixa mitt rum nu och sedan smsa MR.sweet för att prata lite. See you later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: