2010-11-26
 09:24:21

klarar inte av

Godmorgon! Som ni märker är jag inte i skolan? Varför? jadu det är mycket som spökar i min kropp och är helt enkelt försvag för att gå till skolan. Mår illa så fort jag äter så just nu lever jag på frukt för de är det ända som jag inte mår illa av. Lyckat va? Nej men mamma ska ringa barn mottagningen idag och kolla om min remis har kommit. Ska på utredning och skit. Kommer säkert få göra en gastrostopi och allt. Menmen jag kämpar vidare, man kan ju inte direkt lägga sig ner och dö för att det finns motgångar.
Iallafall idag då? Vad händer? Jo jag ska ta det lugnt, plugga och leva livet.
Har typ fyra uppsatser som ska in. En idag som jag redan är klar med, en på söndag som jag inte ens börjat med :O sen typ två efter jullovet men lika bra att få dom gjort så slipper jag tänka på dom. Måste även plugga matte. Pluggis liv jag lever! haha.. Jaja ska inte klaga kunde ju ha valt chill linje men nej jag vill ha en utbildning och inget skit jobb i framtiden.
Nej nu babblar jag för mycket.

Ska försöka få tid idag också att dra med mig brorsan till studion och fixa saker. Längtar som fan. Kan ju breätta vad det är jag ska göra för er som nu är nyfikna och vill/ska härmas :p hahaha...
Jag ska tatuera mig! Först på sidan. Ni vet under armen vi revbenen? Ska skriva en text där som står för en sak, vad det är för text får ni se när jag gjort den. Sen ska jag göra en vid foten. Den sak stå för mina syskon. Ni vet göra en tattoo utan någon betydelse tycker jag är skit. Ursäkta men det är min åsikt. Nu ska jag dra och plugga.
See you later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: