2010-11-07
 22:44:13

So bad

Dålig uppdate, i know med pallar inte! har annat liv för mig en att sitta och upptatera er om mitt underbara liv ere misslyckade j*vlar. Haha nej förlåt. Bara lite trött att jag inte orkar blogga bara det som spökar. Aja..
Igår hade jag en trevlig kväll som först bestod av att sätta ljus och blommor vid gravarna och sen fick jag skjus till Embla.
Var ett tag sen jag träffade henne och aa vet inte hur mycket ni hänger med i svängarna men bläddra längre bak i bloggen så hittar ni orsaken... Iallafall så var jag där och träffade roligt folk. Skönt! Drog hem rätt tidigt ändå eftersom bussarna slutar ju gå på helgerna till mig och ja var ändå rätt trött eftersom dagen innan kom jag hem till min pojkvän runt 1. Haha oppsi! Men denna helgen har iallafall vart skojig. Nästa helg blir det handboll i piteå och sen nog lite chill med kompisar på lördag kväll, i hope!
Nu ska jag sova har skola imorgon och har sen vecka, SÅÅÅÅÅÅ JÄVLA SKÖNT! Godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: