2010-11-11
 08:47:45

Tidig morgon

Säger jag som ändå har sen vecka. Vaknade runt åtta när jag ska upp nio, bra där... Så nu har jag redan fixat klart mig och klätt på mig. Det ända som måste göras nu är att plugga spanska och äta frukost, sen vid 11 drar jag till skolan. Chill dag idag bara massa film tittande I guess.
Ikväll är det match mot Skogås i östra, skit skoj. Den börjar 19.15 kom och kolla ni som vill. Nej nu ska jag göra lite nytta och packa min handbolls väska som jag ska ha med mig till skolan. See you later


Anonym

du är typ dålig på handboll, ellerhur?


Caroline

Sv: Jadu nej det tycker jag inte att jag är. Men du kan väl berätta vad jag är eftersom du verkar veta det. Btw jag vet vem du är tönt!



PUBLICERAT: 2010-11-26, 09:28:48 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: