2010-10-02
 15:08:52

I hate it all!

Jag förstår att livet inte alltid är lätt, jag förstår att man inte alltid kan få allt man vill, men nu handlar det inte om det. Det handlar om vad jag känner, vad jag vill och vad jag vill trivas med. Det handlar om att det hr är inte något jag vill, inget jag är stolt över. Jag vill kunna så rakt och vara stolt. Jag vill för en gångs skull inte behöva känna mig annorlunda, någon gång vill jag kunna känna mig exakt som alla andra.
Jag förstår inte varför detta stör mig, men det gör det verkligen och ingen verkar förstå det. Det värsta är att det inte känns som ni försöker, utan bara skiter it.
Det här handlar inte bara om vad ni vill och tycker längre, utan vad jag känner, hur jag vill ha det, vart jag känner mig trygg, vart jag känner att jag inte är annorlunda.
Det räcker med dessa 16 år nu..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: