2010-10-05
 16:39:29

mohahah

Ja vad ska man säga, upptaterar dåligt som vanligt. Upptagen kvinna! Nej men iallafall så idag var jag hemma från skolan, vaknade med migrän och sov fram tills halv elva eller vad det var. Sen har jag försökt pluggat till samhällsprovet men det gick ju super "not". Fattar inte ett skit och min lärare suger! Hahah.
Snart ska jag till träningen och röra på mig efter det ska jag hem duscha, äta och åka till min pojkvän oh sova där =) Mys! Han fyller btw år på torsdag så vad ska man köpa :O :O :O?? nån som har förslag?
Nu babblar jag på måste ta en risifrutti nu. TTYL♥


Anonym

är de du som skjuter? :)


Caroline

Sv: Nej det är inte jag som skjuter =) det är Mine. Jag har nummer 11 :D



PUBLICERAT: 2010-10-06, 22:58:55 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: