2011-02-03
 11:17:00

Dag 28 – Det här saknar jag

Helt ärligt så saknar jag massor och ja det kommer jag få sakna. En gång i livet gjorde jag ett val som kanske inte var det bästa. Som kanske kunde gjorts annorlunda och mer smart. På den tiden var jag ung och dum. Jag visste inte vart någonstans jag stod på jorden. Jag var förvirrad och förtvivlad. Jag var helt enkelt lost i livet. Jag visste vad jag ville men fick det inte. Jag tycket allt bara skulle bli enkelt och ja massor. Istället blev det svårt och kneppigt.
Men som sagt jag ångara inte det jag gjorde och jag kommer stå för det. Jag saknar inte tiden utan jag saknar tiden som var. Jag är lycklig nu och jag kommer fortsätta att vara det. Jag kommer leva mitt liv vidare och göra nya dumma val som jag kommer få lära mig av. Thats life right?




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: