2011-01-03
 08:50:41

2011

Okej det är dags att köra igång bloggen igen. Har inte orkat innan men nu ska jag hinna med den har jag bestämt! Mitt nyårs löfte :D
Så vad har hänt sen senast jag skrev? Jo jag var förra veckan i Björnrike och kom hem igår därifrån. Åkte dit med min pojkväns familj, hade det super trevligt. Åkte skidor för första gången har bara åkt blades innan xD. Så nu har jag önskat mig skidor och det kommer jag få hahah ;) sen ska jag nästa vinter lära mig att åka snowboard bättre än jag redan kan. Ni vet man måste kunna svänga.
Nu ska jag, mamma och syrran in till stan på rean för är shopping sugen, börjde redan igår och shoppa genom internet. En bikini och en tröja :D.
Sen efter vi har shoppat ska vi in och beställa resa till sportlovet. Fick ju inte åka nu imorgon eftersom min f*cking engelska lärare hotade med att jag skulle få ig för att jag inte gjort en muntlig pressentation. Äckliga ryssssssss!
Nu måste jag skynda mig. See you later



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: