2011-01-26
 18:00:05

ändrade planer

Ja som jag skrev förut så skulle jag träffat Nella, men tyvärr så har hon massa med plugg och hann inte med stackarn! Så istället åkte jag och mötte upp en annan vän till mig =) Vi har börjat umgås lite mer än innan efter vårt bråk och rätt skönt, fast det är klart att båda har förändrats förutom att vi alltid går på toa med dörren öppen hos varandra XD haha! Så jag mötte iallafall upp Embla i huddinge centrum och följde mer Marielle och åt sen drog vi hem till Embla. Färgade hennes hår och snackade.
NU är jag hemma och ska strax äta middag sen ska jag sätta mig ner och göra min spanska. Inte alls taggad på det men måste göras så jag kan få behålla mitt VG :D
SEE YOU LATER



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: