2011-01-13
 13:10:31

Dag 07 – Min bästa vän

Min bästa vän? hm.. ja du jag har många bra vänner som jag umgås med och så det här blir svårt. Men kan ju säga att jag har många underbara vänner istället för bästa vänner.
Min ena vän är iallafall Nella. Hon är en otroligt fin människa och tycker det är synd att vi umgås så lite eftersom vi är rätt lika varandra i sättet, men det får vi nog ta och ändra på. Det som stoppar mest är nog plugget!
Sen har jag min kusin Sara, henne träffar jag inte heller speciellt mycket men när jag gör det så pratar vi om allt och inget :D Skit skönt!
Sen har jag fler vänner som är otroligt fina och underbar på sina sätt. Ni kommer säkert nämnas i bloggen senare. Ni vet vilka ni är!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: