2011-01-19
 09:00:00

Dag 13 – Den här veckan

Har sätt ut såhär:

MÅNDAG: Skolan böjade med nytt schema, skit bra! Sen träning, tyvärr gick jag inte på den då jag hade lågt blodsocker.. Så låg i soffan och kollade på handbolls vm

TISDAG: Skola. Började 8:30 när jag egentligen skulle börjat 13.00. Varför? Jo, vi hade idrott då istället för på fredag. Idrotten var btw jobbig! Sen hade jag träning direkt efterskolan.

ONSDAG: Idag blir det en lugnt dag. Skolan börjar 13.00. Jag har ingen träning och ska plugga spanska. Pojkvännen kommer även hit och sover :D MYS!

TORSDAG: Skola som börjar 13.00 i guess =S sen har jag träning direkt efter och därefter blir det handbolls vm på tv =)

FREDAG: Skola, börjar 12.30 sen efter det ska jag till ******* och busa lite. (Ni får veta på lördag vad det var jag gjorde) och sen blir det girls night out med Sara, Isabelle, Josse och Johanna =) Detta kommer bli en bra dag!

LÖRDAG: Sova ut! Sen ska jag möta träffa min broder och dom eftersom dom är i Stockholm. Dom har vart i Egypten, lyllos! Sen ska jag åka till pojkvännen och sova där =D

SÖNDAG: Match tidigt i Gustavsberg sen blir det att ta det lugnt och starta upp för en ny vecka med plugg och sånt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: