2011-01-23
 11:32:00

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Har ingen någon direkt favorit födelsedag men kan ju säga så här. När man var liten så visste man precis vad man ville ha och det var alltid sånna saker som man tex lekte med eller använde hela tiden. Nu när man är äldre blir det svårare. Man önskar sig dyrare saker, man får inte alltid allt man önskar sig. Sen så när man var lite var det så speciellt att fylla år, nu tycker jag det är mer skrämande att fylla år. Ta det inte fel men man blir bara äldre och äldre och man måste ta mer ansvar. Snart står man där själv med egen familj och allt. Bara tankarna skrämmer mig. Börjar få ångest att jag blir äldre och äldre. Snart är man gammal och gråhårig också. =)
Men är det någon födelsedag jag verkligen är min favorit så var det när jag uppträde med dansen på vasa teatern. Mormor hade bakat lite god saker, vi fikade. Jag fick göra något jag älskade över hela mitt hjärta. Vi gick ut och åt på kina restaurang, fick presenter och ja, jag kunde önskat mig mer!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: