2011-01-24
 11:32:00

Dag 19 – Detta ångrar jag

Det sägs att man inte ska ångra det man gör men vissa saker måste man faktiskt ångra och jag har flera stycken. Jag har massor vill säga. Vissa av dom kommer jag aldrig erkänna för mig själv men vissa saker jag ångrar står jag ändå för att jag har gjort.
En sak jag ångrar över hela mitt hjärta är att jag slutade dansa. Jag fattar inte i nuläge att jag gjorde det. Visst så älskar jag handbollen, men dansen var något extra. jag vet inte vad det är men något är det som får mig att sakna danse. Inte bara det faktum att jag var grymt smal på den tiden jag dansade utan att i dans kan man uttrycka sina känslor på ett annat sätt. Visst jag kan uttrycka mina känslor i handbollen genom att springa av mig allt och köra lite fula knepp på andra.
Sen ångrar jag tusen andra saker, mest då små saker men det är inge nödvändigt att ta upp i bloggen. Det som hänt har hänt och det lägger man bakom säg och ser framåt. Jag har slutat kollat bakåt på saker som hänt, för om ni inte har tänkt på det så saknar man bara det mer ibland och det finns ändå inget att göra åt det som hänt.
Ja nu vet ni det :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: