2011-01-08
 21:15:06

Dag 2- Min dag

Hur har min dag varit? Kan ju börja med att säga att jag vaknade runt fyra och spydde :O Sedan somnade jag om och vaknade runt tio i min pojkväns armar, mys! Sedan fixade jag mig och åt frukost. Sedan skulle jag röra mig mot huddinge centrum för att få skjus av Sara till dam matchen. Gick ju piss... Skulle tagit bussen som gick 42 och missade den sen kör joels pappa mig, när jag kommer till huddinge märker jag att jag är en timme för tidig! Duktigt!.. Så gick runt i en timme i centrumet och fick med mig en tröja hem :D Sen iallafal åkte vi till matchen som spelades mot gustvasberg. Vi förlorade med tre tyvärr men vi spelade skit bra =) Nu kollar jag på fångarna på fortet och ska fortsätta med det :D see you later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: