2011-01-31
 10:59:00

Dag 25 – En första

En första dag i gymnasiet ska jag berätta om ;) Det var en helt sjuk upplevelse faktiskt. Började med att jag mötte upp Sara vid bussen i flempan och Isabelle satt på den. Den gick direkt till skolan. Kommer dit och ser massa folk och ja går upp får alla trappor. Ser en lång kö där det står lärare längst fram och säger till vilket klass man kommit i och vilket klassrum man ska till. Som tur var kom vi alla i samma klass :D! Gick till klassrummet och ser massa folk sitta där. Det var då min mage började vrida sig lite men inte så farlig. Vi sätter oss längst ner och väntar in alla andra. Läraren sitter redan där och ser ut som en mes :P Sen började vi och efter ett tag kommer en kille in och kollar runt och säger sedan eh jag sätter mig här och slår sig ner bredvid oss. Haha vi garvade som fan kan man ju säga. Sen fick vi busskort och lite information och sen slutade vi typ. ;)
Ja det var min första dag i gymnasiet. :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: