2011-01-11
 12:41:00

Dag 5- Vad är kärlek?

Vad är kärlek för mig? Jo, kärlek för mig är inte bara mellan en man och kvinna utan kan vara till vem som helst.
Det kan vara mellan mig och en vän som har ett slags kärleks band till varandra fast som vänner och det kan vara mellan mig och min pojkvän som älskar varandra på ett kärleks sätt istället.
Kärlek är något fint och inget man ska ta förgivet utan det är något jag tycker man ska iallafall kämpa sig till lite. Man får ju inte allt serverat på ett silver fat, eller hur?
Kärlek är något fint man ska hålla hårt om och man ska ta vara på stunderna man får. För mig är kärlek det bästa jag vet! Man får känna sig lycklig och jag får en sån där pirrig känsla i magen när jag är kär i en person. I detta läga då min pojkvän!
Så helt enkelt kärlek är det bästa jag vet!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: