2011-01-09
 11:14:00

Dag 3- Mina föräldrar

Mina föräldra då är mamma Lena och pappa Jan-arne. Mamma är 39år och pappa är 49år. Som jag skrivit tidigare så är mina föräldrar skilda och bor inte ihop. Mamma bor i masmo och pappa i Trångsund. Jag bor dock oftast hos min mamma. Iallafall mina föräldrar är mitt allt. Dom finns alltid till för en och stöttar en.
Mamma är min pärla! Hon är den som betyder allra mest för mig, utan henne vet jag inte vad jag skulle göra. Har alltid vart mammas flicka. Henne kan jag prata med allt om och hon förstår mig. Hon hjälper mig alltid i svåra stunder och gör mig alltid på bra humör.
Pappa är också speciell på sitt sätt. Han älskar hockey och jag kan följa med då och då på någon match.
Aja vet inte så mycket mer om vad jag ska skriva om mina föräldra förutom att jag älskar dom otroligt mycket! :D

 
Bild: Mamma och pappa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: