2009-12-15
 22:28:16

sluta blogga eller inte?


A-flickor (93 & 94) vidare till steg 4 i usm. Blev matchens lirare sista matchen. FETT STOLT!

Helt ärligt är jag trött på att blogga. Förut var det så självklart och nu är det liksom mer som en fråga som säger. Ska jag skriva idag eller orkar jag inte? Liksom allt börjar bli lite jobbigt nu faktiskt. Sen lägger jag ju bloggen efter skolan och handbollen eftersom jag satsar på mina betyg och handbollen. Och allt har fått sin del. Har blivit mycket bättre i handbollen och har höjt mina betyg i skolan vilket jag är skit stolt över. För har kämpat skit hårt för mina betyg. Men nu måste jag lägga mig innan jag somnar vid datan. Godnatt


Anonym

Haru aldrig blivit det tidigare eller?


caroline

Vet inte vad du menar men antar att du menar att jag blev matchens lirare. Nopp, eller jo men inte på usm och inte på skit länge.



PUBLICERAT: 2009-12-30, 16:40:44 | URL: http://carolinebrenden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: