2010-04-20
 17:52:23

det var det...

Jag har inte skrivit så mycket på de två senaste dagarna. Förlåt för det men jag har haft lite saker som jag har vart tvungen att tagit itur med! För det första så har jag och Oliver gjort slut för alla er som har frågat. Lika bra att skriva det så alla slipper fråga. Vi är fortfarande vänner och träffas! Han var här senast igår. Då pratade vi om allt och så. Har honom ändå kvar i mitt liv så det är bra. Vi får se hur det bölir senare om vi blir ihop igen eller inte, men just nu så ska vi vara vänner! Vilket jag tycker funkar för mig. Älskar han och kommer alltid göra. Antingen som pojkvän eller vän. Aja slut snackat om det.
Har träning idag, längtar! Sen massor med plugg.. Men kan alla engelska glosor utantill nu sen ska jag bara plugga till provet jag ska göra imorgon. Ett prov jag restar med. Skönt att bli av med det.
Juste igår var jag faktiskt rätt glad efter omständigheterna för att jag fick VG+ på min svenska grej. Hihi. Snacka om att mina betyg börjar bli sjukt bra. Dom är redan bra, men nu ska dom bli skiiit bra! Nu ska jag fortsätta plugga innan jag ska åka på träningen. Pusspuss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: