2010-01-08
 17:32:19

jag vet att designen suger!

Men det får den göra. Håller på jobbar med den nya!
Iallafall nu har skolan startat och dags att börja blogga igen tycker jag. Kanske inte har tid för det men får ta mig tid för det! Iallafall så hoppas jag eran första dag har vartlika tråkig som min. haha, hatar att gå upp tidigt. Aja, får överleva grundskolan den här terminen ut :) sen är det gymnasiet som gäller. Iallafall en fredag kväll är det och lär inte hända så mycket eftersom jag har match med b-damerna imorgon. synd för min del :( men får se kanske drar utoch träffar någon senare eller något. men nu ska jag inte skriva så mycket mer utan bara att skolan är igång och det är dags att börja satsa på betygen igen! See yah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: