2010-01-12
 16:23:21

köp ett liv


Skulle inte tacka nej till värmen!!!! ( bild: turkiet för typ 2år sen?)

Tjena mors på er blogg läsare! Haft en bra dag? Min har vart underbar =) Har vart i skolan som för den delen är super tråkig men annars har jag haft det skit bra än så länge och det blir bättre. Två timmars handbolls träning idag. Ett pass mer än vad vi brukar ha men fan vad skönt. Måste få tillbaka formen efter julen även fast jag inte gått upp något =). Lyllo mig som inte kan gå upp i vikt av massa mat. Iallafall så ska jag strax byta om sen ska jag äta middag och slå in min lillebrors födelsedagspresent.  Skit söt är den! Men måste kila för ska plugga svenska också.  You know pluggar man mer än vad man behöver så får man dom betygen man förtjänar. Allt annat är meningslöst. Men see you later bitches


Sektledaren

Den Heliga Sekten anropar dig, mitt barn att ansluta dig till oss. Du är sannerligen ett syndens barn och du skall befria dig från dina synder genom att läsa budorden på Mårtens blogg.



http://denheligasekten.blogg.se



Var hälsad..



PUBLICERAT: 2010-01-16, 15:51:24 | URL: http://denheligasekten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: