2010-11-26
 19:14:28

Jahapp

Ska röra mig mot skärholms hallen nu och spela match. Var lite osäker på om jag skulle göra det eftersom jag mår som jag gör menmen vill inte sitta hemma och tycka synd om mig själv. Sen efter matchen ska jag till min älskling. Saknar han super mycket! Inte sätt han sen början av veckan så det blir super mys.
Imorgon så är det julbasar så ska vara där vid 9 till 11. Sen efter det ska jag väl hem och plugga innan jag ska möta upp Nella i stan för vi ska till tatuerings studion. Hon ska fylla i sin tattoo och jag ska beställa tid och kolla vad mina kommer kosta. Lycklig chey! Mina mamma är världens bästa, älskar henne super mycket. Och vet ni varför, för hon alltid finns där för mig och alltid ställer upp för mig!men nej nu måste jag kila iväg.
Ska muta min lillebror till hallen. Pösspöss


I´am nothing without you!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: